آفتاب نیمه شعبان
نوشته شده در تاريخ شنبه 1 مهر 1391برچسب:, توسط حسینی |

دعا مبادله عشق و پيام است. اصولا بشر ميل شديدي دارد که در برابر معبودش به راز و نياز و عذرخواهي از تقصير بپردازد و حديث درد فراق را با او در ميان بگذارد شکايت و گلايه کند, از بي وفايي ها, مکرها و فريب ها سخن بگويد و آلام دروني خود را بدین سان تسکین دهند
  



نظرات شما عزیزان:

نداي شبنم
ساعت18:52---2 مهر 1391
سلام دوست خوبم ممنون كه اين همه به من لطف داري......مگه شما مشهدي هستين كه مي خواهيد منو ببينيد؟.....منم خوشحال ميشم بزرگواري مثل شما رو ببينم

نداي شبنم
ساعت20:15---1 مهر 1391
متنتون واقعا عالي بود......دعا كردن خيلي زيباست مخصوصا اگر براي سلامتي و ظهور اقا امام زمان باشه.....با تبادل لينك هم به شدت موافقم.....شما خيلي وقته كه لينك شديد از اولين باري كه به وب شما سر زدم
پاسخ:سلام خوبی عزیزم؟هیچی برام لذت بخشترازاین نیست که نظراتمو باز کنم و اسم قشنگتو ببینم مطالب تو هم قشنگن وقتی رو بعضی از مطالب من نظر میدی اون نظر طوری به دل من میشینه که باور کن میزان عشقت به آقا امام زمان(عج) دستم میاد....خدارو شکر هنوزم انسانیت لابلای اینهمه دل سنگی پیدا میشه..با تمام وجودم دوست دارم و میگم کاش میشد من ببینمت...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.